torsdag den 17. februar 2011

Familiebesøg

De sidste par dage har jeg været på "skiferie" med familien. Hallingskarvet Skisenter lagde pister til fire fantastiske dage med min søster og hendes veninde på alpin og med mor og far på langrend. Super hyggeligt hotel med en dejlig afslappet stemning og superlækker mad. Det var en tur arrangeret af fars Y-mens klub så de havde stort set indtaget hele hotellet. Gennemsnitsalderen var ganske vist noget over min, men det var hyggelige folk og det føltes virkelig som ferie. Første aften jeg var her fik jeg lov til at fortælle lidt om hvad det egentlig er jeg går og laver i Norge. Med god hjælp fra påklædningsdukkerne Martha (søster) og hendes veninde Marie blev det egentlig meget morsomt og spørgelysten var stor blandt folk.

Far vinder battlen om mest is i skægget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar